Plantat el primer arbre del Jardí Botànic–Arborètum
29/01/2009El Rector de la UdL, Joan Viñas, i l’Alcalde de Lleida, Àngel Ros, president i vicepresident respectivament del Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida, han plantat el 27 gener un avet, el primer arbre del Jardí Botànic-Arboretum, al campus de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Agrícola (ETSEA).
La plantació, que tindrà 1.200 arbres i 40.000 arbustos, finalitzarà el proper mes de març i cobrirà una superfície de 7 hectàrees. El pressupost és de 3.233.708,19 €.
A més d’una zona d’oci, l’Arboretum serà un camp d’experimentació i recerca per als alumnes i professors de la UdL, ja que comptarà amb 400 especies d’arbres i arbustos diferents i recrearà diverses zones biogeogràfiques del planeta. Inclourà també una mostra de vegetació de la península Ibèrica. Els autors del projecte són un equip de professors de l’ETSEA liderats per Miquel Pascual Roca.




973 272 922