Notícies 14.11.08
20/11/2008Agropolis International visita el Parc Científic
Una delegació de l’associació Agropolis International, presidida per el seu director, Michel Salas, ha estat rebuda avui per el rector de la Universitat de Lleida, Joan Viñas, i el tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Lleida, Josep Presseguer.
Posteriorment, han visitat el Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari i els campus de l’ETSEA i de Salut.
Agropolis Internacional és una associació d’universitats i institucions de recerca de la regió francesa del Languedoc-Roussillon. L’associació compta amb 2.300 investigadors, que treballen en els camps de l’agricultura, l’alimentació, la biodiversitat i el medi ambient, entre altres.
L’associació francesa dedica part de les seves activitats a la transferència de tecnologia i innovació. Per aquest motiu, la delegació d’Agropolis Internacional ha establert diversos contactes en el decurs de la seva visita al PCITAL i ha analitzat la possibilitat di intercanvis i futures col·laboracions.
Web d’Agropolis Internacional: http://www.agropolis.fr/




973 272 922