El Parc i el Polígon Industrial El Segre compartiran serveis per millorar la competivitat de les empreses
04/11/2009L’Alcalde de Lleida i president del Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida, Àngel Ros, i el president de l’Associació de Propietaris del Polígon Industrial El Segre, Josep Maria Montañola, van signar ahir un conveni de cooperació per millorar la competitivitat de les empreses.
El vicerector d'Infrastructures i Tecnologies de la Informació de la Universitat de Lleida, Pere Solà, també va assistir a l’acte. El conveni forma part del programa marc de Cooperació entre els Parcs Industrials i Tecnològics (COPIT), en el que participen 20 parcs científics i tecnològics i 50 polígons industrials de l’Estat espanyol.
L’acord preveu que les empreses del polígon es beneficïin de determinats serveis del Parc i que organitzin activitats formatives de manera conjunta. A més, el Parc elaborarà una base de dades amb l’oferta tecnològica de les empreses que acull, per oferir-la a les empreses del polígon. El conveni també contempla el suport a les noves firmes i la col•laboració en l’elaboració de censos i anàlisi de parcs industrials.




973 272 922